Overzicht gemeenten

Pinkstergemeente De Brug

Statutaire naam: Pinkstergemeente De Brug
Verklaring groepsbeschikking VPE Wij behoren bij de ANBI-groepsbeschikking van Verenigde Pinkster- en Evangelie gemeenten
RSIN/fiscaalnummer 815030368
Registratienummer VPE 101147
KVK-nummer 76648346

Contactgegevens

Adres Pinkstergemeente De Brug
Marketentster 3
1625 WB HOORN
E-mailadres contact@pgdebrug.nl
Website http://pgdebrug.nl
Doelstelling gemeente Als lid van de VPE verwijzen wij ook naar de doelstelling zoals weer gegeven in het beleidsplan op de site: https://www.vpe.nl/nl/anbi-portaal/vpe-anbi-beleidsplan
Hoofdlijnen actueel beleidsplan
Bestuurssamenstelling beloningsbeleid
Actueel verslag uitgeoefende activiteiten
Toelichting staat van baten en lasten

Baten en lastenoverzicht

Baten Begroting 2024 Werkelijk 2023 Begroting 2023 Werkelijk 2022 Werkelijk 2021
1. Opbrengsten uit bezittingen 15000 13607.36 2920.80
2. Bijdragen gemeenteleden 155000 87103.67 84018.88
3. Subsidies en overige bijdragen van derden 0 0 0.00
Totaal baten 170000 100711.03 86939.68
Lasten
4. Bestedingen Pastoraat (voorgangers en pastoraal werkers) 6000 5048 4703.38
5. Bestedingen Kerkdiensten, catechese en gemeentewerk 26000 14554.74 8432.91
6. Bijdragen aan andere organen binnen de kerk 1500 1475.85 1477.22
7. Lasten kerkelijke gebouwen 104000 16799.69 20852.21
8. Overige salarissen / onkostenvergoedingen 30000 22165.5 16972.55
9. Lasten beheer en administratie 1000 377.28 365.21
10. Lasten overige eigendommen en inventarissen 1500 1430.5 5022.90
Totaal lasten 170000 61851.56 57826.38
Resultaat (baten - lasten) 0 38859.47 29113.30

Toelichting

ad 1 Verhuur eigen pand / onderverhuur / rente en beleggingsopbrengsten / verkopen boeken, etc.
ad 2 Giften / tienden / legaten / verkopen van schenkingen, etc. 
ad 3 Alles wat van derden binnenkomt 
ad 4 Salarissen en onkostenvergoedingen 
ad 5 Kosten rondom de eredienst, diaconie, zondagschool en jongerengroepen 
ad 6 Bijdrage aan VPE / kerkelijke opleidingen etc.
ad 7 Huur / rente / afschrijving / onderhoud / onderhoud parkeerplaats, e.d.
ad 8 Facilitaire medewerkers / zendelingen / vrijwilligerskosten 

ad 9 Kantoorkosten / bankkosten / advieskosten, etc 
ad 10 Inrichting zaal samenkomst / beamerinstallatie / muziekinstrumenten / crechespullen / keukeninventaris / kantoorinventaris, etc

Sluiten