Overzicht gemeenten

Pinkstergemeente Ruach

Statutaire naam: Pinkstergemeente Ruach
Verklaring groepsbeschikking VPE Wij behoren bij de ANBI-groepsbeschikking van Verenigde Pinkster- en Evangelie gemeenten
RSIN/fiscaalnummer 818572930
Registratienummer VPE 101112
KVK-nummer 61675199

Contactgegevens

Adres Pinkstergemeente Ruach
Noorderstraat 7
1521 KA WORMERVEER
E-mailadres info@pgruach.nl
Website http://pgruach.nl
Doelstelling gemeente Als lid van de VPE verwijzen wij ook naar de doelstelling zoals weer gegeven in het beleidsplan op de site: https://www.vpe.nl/nl/anbi-portaal/vpe-anbi-beleidsplan
Hoofdlijnen actueel beleidsplan
Bestuurssamenstelling beloningsbeleid Het bestuur ontvangt geen beloning
Actueel verslag uitgeoefende activiteiten
Toelichting staat van baten en lasten

Baten en lastenoverzicht

Baten Begroting 2024 Werkelijk 2023 Begroting 2023 Werkelijk 2022 Werkelijk 2021
1. Opbrengsten uit bezittingen 2000.00 1483.00 91.00
2. Bijdragen gemeenteleden 40000.00 56525 55389.00
3. Subsidies en overige bijdragen van derden 0
Totaal baten 42000.00 58008 55480.00
Lasten
4. Bestedingen Pastoraat (voorgangers en pastoraal werkers) 11200.00 11312.00 16835.00
5. Bestedingen Kerkdiensten, catechese en gemeentewerk 9000.00 11216.00 8675.00
6. Bijdragen aan andere organen binnen de kerk 1000.00 1071.00 1200.00
7. Lasten kerkelijke gebouwen 49000.00 32475.00 29380.00
8. Overige salarissen / onkostenvergoedingen
9. Lasten beheer en administratie 6000.00 1006.00 487.00
10. Lasten overige eigendommen en inventarissen 1011.00 1082.00
Totaal lasten 77200.00 58091.00 57659.00
Resultaat (baten - lasten) -35200.00 -83.00 -2179.00

Toelichting

ad 1 Verhuur eigen pand / onderverhuur / rente en beleggingsopbrengsten / verkopen boeken, etc.
ad 2 Giften / tienden / legaten / verkopen van schenkingen, etc. 
ad 3 Alles wat van derden binnenkomt 
ad 4 Salarissen en onkostenvergoedingen 
ad 5 Kosten rondom de eredienst, diaconie, zondagschool en jongerengroepen 
ad 6 Bijdrage aan VPE / kerkelijke opleidingen etc.
ad 7 Huur / rente / afschrijving / onderhoud / onderhoud parkeerplaats, e.d.
ad 8 Facilitaire medewerkers / zendelingen / vrijwilligerskosten 

ad 9 Kantoorkosten / bankkosten / advieskosten, etc 
ad 10 Inrichting zaal samenkomst / beamerinstallatie / muziekinstrumenten / crechespullen / keukeninventaris / kantoorinventaris, etc

Sluiten