| Inlogfunctionaris voor gemeenten Het is noodzakelijk dat alleen personen toegang hebben tot de 'Mijn VPE'-omgeving en het moet duidelijk zijn wie dat is. Voor gemeenten betekent dit dat elke gemeente tenminste 1 inlogfunctionaris aanstelt die via een persoonlijk account toegang krijgt om de gemeentegegevens, zoals ANBI, te beheren. Hiervoor is een registratie nodig om een account als inlogfunctionaris te activeren.
We vragen van u dat de door u gevraagde inlogfunctionaris via onderstaande link een account aanmaakt. Let op! Deze inlogfunctionaris moet een emailadres gebruiken dat nog niet bekend is in ons systeem.
Bij het aanmaken van een account worden een aantal gegevens gevraagd, zoals functie in de gemeente en een veld waarin de gemeentenaam geselecteerd moet worden tot welke de inlogfunctionaris toegang mag hebben. Mocht het wenselijk zijn dat u als inlogfunctionaris een mailadres wil hanteren die reeds bekend is in ons systeem, laat het ons weten via info@vpe.nl, we zullen dan eerst het mailadres verwijderen, zodat u een nieuw account kunt aanmaken met het gewenste mailadres.
Voordat het account geactiveerd kan worden moet het VPE secretariaat goedkeuring verlenen. Zodra de goedkeuring is verleend, kunt u inloggen en inzien hoe de 'Mijn VPE'-omgeving is aangepast en waar u de gegevens van de gemeente kunt beheren.
| |